Klacht FlyBuster.nl: FlyBuster.nl weigert garantie

Mike

Bij FlyBuster 3 vliegenvangers gekocht. Binnen een week breekt van 1 vliegenvanger het hengsel af, met een enorme kliederzooi als gevolg. Fabricagefoutje kan gebeuren, dus leverancier niet aansprakelijk gesteld voor de schade doch wel gevraagd een nieuwe vliegenvanger te leveren. na hem een foto van de schade te sturen De reactie van Bennie Tamminga van FlyBuster is ontluisterend: ze zijn helaas uitverkocht en nog een prettige dag. Dan maar vragen om terugstorting van de kosten van een vliegenvanger (minus porto 22 euro). Geen antwoord. Nog maar een keertje vragen dan. Meneer Tamminga insinueert nu dat ik de schade zelf heb aangebracht, maar wil eventueel dit zelf wel verifiëren als ik de vliegenvanger retour stuur. Nu stinkt de inhoud van een vliegenvanger verschrikkelijk, zeker wanneer deze in zijn eigen drab is gevallen, een lucht die dwars door plastic zakken heengaat. Geen enkel postkantoor die dit zal accepteren. Wellicht rekent Meneer Tamminga daar op?

Excuses en onmiddelijk retourstorten 22 euro.

Wij vinden dat FlyBuster.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over FlyBuster.nl?