Klacht Flyingtiger.com: Oordopsetje mobiele telefoon gevaarlijk voor de gehoorgang

Erik1178

Heb een nieuwe set oordopjes gekocht met microfoon voor mijn mobiele telefoon bij Flying Tiger.
Merkte al gelijk op dat het een ander model was dan dat ik daarvoor had gekocht bij deze zaak. Het grootste verschil en het probleem naar mijn mening is dat de speakertjes en het rubber kapje op 45 graden zitten gemonteerd zodat het dopje veel verder je gehoorgang ingaat.
Na het eerste gebruik haalde ik het oordopje uit mijn linker oor en bleef het rubber dopje diep in mijn gehoorgang zitten.Zo diep zelfs dat het door de huisarts verwijderd moest worden.
Heb een mail gestuurd naar Flying Tiger met de klacht en de bevestiging van de huisarts dat het dopje veel te ver de gehoorgang in gaat.Flying tiger regaeerde koel en zei dat het type niet vernader was. Dit is de beschrijving van het GEWIJZIJGDE model met nummer:
Model nr:3004942
Batch 203667
-Deze heeft een dunne ronde draad,de oude had een platte dikke draad.
-Deze heeft het kapje incl speaker op 45 graden zitten en gaat dus veel verder de gehoorgang in,de oude heeft een rechte aansluiting.
-Deze heeft een geluidsregeling bij de microfoon en de oude niet.
-Deze heeft een ander model microfoon dan het oude model.

Stop dit setje dus niet in je oor!

Wij vinden dat Flyingtiger.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flyingtiger.com?