Klacht Flywise: Alle mail goed ontvangen behalve die ene.....

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 102901
Gebruiker
Zandvoort
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vier dagen voor vertrek mail ontvangen van Flywise met daarin meer info over Airport City transfer die wij extra hadden geboekt voor ons stedentripje naar Budapest.
Dat was de informatie die ik nog moest ontvangen. Bij aankomst in ons hotel bleek de reservering geannuleerd te zijn door Flywise maar het hotel had nog wel een kamer en omdat het maar om twee nachten ging hebben we dat geaccepteerd. Bij het uitchecken echter moesten we de overnachtingen betalen . Dat hebben we onder protest gedaan en vervolgens bij thuiskomst meteen Flywise gebeld en de situatie uitgelegd en verzocht om het bedrag € 57,36 terug te betalen. Ons verzoek zou worden doorgestuurd naar desbetreffende afdeling. Na drie keer zelf te hebben geïnformeerd kreeg ik afgelopen week te horen dat ze het geld niet terug krijgen verwijzend naar hun algemene voorwaarden.
Maar alle mail die ik van hen heb ontvangen zijn gewoon in mijn inbox gekomen behalve die hotelomboeking. Zoiets belangrijks meld je per telefoon!

De oplossing

Ik wil gewoon de dubbel betaalde (ad 57,36) hotelkosten terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Flywise
    Datum
    Beste heer, mevrouw van de Zand,Bedankt voor uw bericht en vervelend om nogmaals te horen dat u uw inbox niet gelezen heeft en hierdoor de nodige informatie heeft misgelopen.Eerder heeft u ons aangegeven deze e-mail wel degelijk ontvangen te hebben maar dat deze in uw SPAM terecht is gekomen. Het is uw verantwoordelijkheid dit in de gaten houden en instructies van onze reisorganisatie op te volgen om additionele kosten te voorkomen.U bent tevens door het hotel op de hoogte gesteld dat er een andere accommodatie voor u is geboekt in het centrum van de stad. Toch heeft u ervoor gekozen in de andere accommodatie op eigen kosten te verblijven.Met vriendelijke groet,Flywise Travel
  2. Auteur
    Zandvoort
    Datum
    Geachte Flywise Travel,
    wij zijn niet door het hotel op de hoogte gebracht van de anulering van onze reservering. Het hotel wist ook niet wat er aan de hand was, pas bij uitchecken anderhalve dag later kregen we te horen van de omboeking.
    Al uw mailing is in onze inbox gekomen. We hebben diezelfde dag nog een mail met ophaaltijden van de luchthaven transport ontvangen, niks aan de hand. Waarom juist die mail van de in de spam terrecht is gekomen ....wellicht niet op juist wijze veznden?
  3. Auteur
    Flywise
    Datum
    Beste heer, mevrouw van de Zand, Bedankt voor uw bericht. Alle e-mailberichten die wij verzenden worden op dezelfde wijze aan hetzelfde e-mailadres bij ons is bekend is verzonden.Met vriendelijke groet,Flywise Travel
  4. Auteur
    Zandvoort
    Datum
    klacht niet opgelost. Advies....nooit meer boeken via Flywise.
    krijgen dikke onvoldoende voor klantvriendelijkheid en bereikbaarheid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zandvoort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen