Klacht Flywise: Annulering door Flywise na mijn boeking

# 419306
Mehtap0709

Op 1 Januari jl. heb ik een reis naar Barcelona voor 2 personen vanaf Amsterdam Schiphol geboekt voor 3 dagen. Helaas kreeg ik een week na mijn boeking een mail dat mijn reis werd geannuleerd door onbeschikbaarheid en met als optie vanaf Brussel te vertrekken op andere berschikbare datums (Geen vertrek meer mogelijk vanaf Schiphol terwijl ik alleen vanaf Schiphol kan vertrekken en ook hierom mijn boeking heb geplaatst). Ik heb deze opties afgewezen om vanaf Brussel te vertrekken en een mail gestuurd, via de chat meerdere malen (10x) contact met ze opgenomen. Iedere keer werd me verteld dat ik 3 dagen moest wachten op antwoord, 5 dagen nog afwachten, 48 uur nog een keer afwachten op antwoord etc. Ondertussen al meer dan 3 weken ben ik aan het wachten. Daarna werd er beweerd dat ze mijn mail niet hadden ontvangen na 3 weken contact via de chat en mail! ik stuurde een printscreen van mijn mail en toen was het ineenkeer wel te zien?? Dit is een grote oplichtingssite, hoe is het mogelijk dat er reizen beschikbaar worden gesteld, verkocht worden en dan een week later annulering zonder dat jullie het geld terug betalen? Zo makkelijk moet het niet zijn mensen oplichten en geld verdienen! Als ik een reis boek vanaf Amsterdam Schiphol kies ik daar bewust voor, als ik vanaf Brussel zou kunnen vertrekken had ik in het begin die optie al gekozen en ook nog eens 100 euro minder betaald!

Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug!

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flywise?