Klacht Flywise: BEDROG.

Klachtnummer
# 369620
Gebruiker
VanSchijndel-Dietert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een reisje geboekt via KRUITVAT, Daar stond in drie dagen London Engeland.
Nu blijk dat we 55 KM van London afzitten er geen transfer is in begrepen, En dat krijg je pas als je je Boarding Pass krijgt.
En als je belt en vraagt of je alvast wat informatie kunt krijg weten ze het niet,
Kortom, wij voelen ons belazerd en bedrogen.
DIT DOEN WIJ DUS NOOIT MEER.

De oplossing

ALS EERTE EXCUSES, EN EEN COMPENSATIE.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen