Klacht Flywise: Boek geen reizen via FLYWISE

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 254368
Gebruiker
Nick van Zundert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hadden een reis geboekt via flywise. We kwamen er toen 2 weken van te voren achter dat onze namen verkeerd zijn gescheven. Door automatische correctie. Stom natuurlijk. Maar dat kan gebeuren. Wij bellen met flywise hierover omdat we dit graag opgelost willen hebben. Zij gaven aan dat we 100 euro per naam moesten bij betalen. In ons geval was dit dus 200 euro. We hebben hier toen met Transavia over gebeld omdat zij de vliegtuig maatschappij zijn waar me mee vlogen. Zij hebben dit toen keurig voor ons opgelost.
Maar onze vraag is: Waarom een helpdesk als we alleen maar te horen krijgen dat we moeten mailen? En waarom kan Transavia voor ons wel de namen gratis veranderen en Flywise zelf niet?
Wij hebben het idee dat flywise aan alles en iedereen wil verdienen. Als er een helpdesk is gaan wij ervan uit dat je geholpen wordt en niet dat je voor de zoveelste keer wordt verzocht om een mail te sturen.
Als we dan een mail sturen zouden we na 24 uur reactie krijgen. Deze kregen we niet dus wij hebben weer gemaild. Vervolgens krijgen we in plaats van een oplossing een verwijt naar ons hoofd geslingerd.
Oh ja, het is ook een beetje jammer dat als we op hun site een referentie zetten deze er niet op komt te staan. Referenties worden dus duidelijk gefilterd.

De oplossing

Telefoon rekening vergoeding voor de 15 keer dat we gebeld hebben en elke keer 1 euro moesten betalen.
Onze tip boek geen reizen via flywise.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nick van Zundert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Doen geen moeite
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Flywise?