Klacht Flywise: De klant meer geld vragen voor een probleem die zij creeren

Klachtnummer
# 263841
Gebruiker
Robert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb mijn reis naar venetie via vakantieveilingen geboekt. Ik zou binnen 7 dagen mijn boekingsbescheiden krijgen. In plaats van dat kreeg ik een voorstel om later te gaan met een upgrade waarvoor ik 99 euro meer moest betalen. Ik ging daar niet mee akkoord en kreeg een nieuw voorstel. Nu 3 stuks. 1 was wee met bijbetaling van 99 euro en de andere 2 met 40 euro vanwege verplicht ontbijt. Daarnaast ook nog eens in december. Contact krijg je via chat en omdat de reserveringsafdeling maar beperkt open is, levert dat chatten ook niets op. Wel krijg je te horen dat het wel in goed overleg met de klant gaat. Ik vraag me dus af wat dat betekend. Op de site van vakantievelingen geven ze nog wel de data aan die volgens flywise niet meer beschikbaar zijn. Alleen daar kom je pas achter als je zo'n reis gewonnen heb en gaat boeken.

De oplossing

Gewoon op een normale data, in overleg, naar venetie, zonder bijbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Robert
    Datum
    Flywise reageert gewoon niet

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen