Klacht Flywise: Door wijziging vluchtschema missen wij een van de twee overnachtingen!

Michel

Ik heb via vakantieveilingen een driedaagse reis geboekt naar Venetië, waarbij de vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair. Op de boekingsbevestiging van Flywise staat dat wij heen vliegen vanaf Eindhoven op donderdag 14 februari 2019 om 18.35u. De terugvlucht staat bevestigd op zaterdag 16 februari om 20.20u. Vandaag zie ik in de gegevens van Ryanair dat de heenvlucht gepland staat op vrijdag 15 februari om 14.10u en de terugvlucht op zaterdag 16 februari om 18.00u. Met andere woorden er gaat gewoon een reisdag van af. Ik heb hierover contact gehad met Flywise. De reactie van Flywise: Uw reisschema is onder voorbehoud. De luchtvaartmaatschappij kan wijzigingen doorvoeren. Voor klachten wordt ik verwezen naar Ryanair.
Dit kan toch niet! Ik koop een driedaagse reis met twee overnachtingen, daar kan men toch niet zomaar een dag vanaf halen? Dat wetende was ik hier nooit aan begonnen.

Ik wil dat men een vlucht regelt op de afgesproken dag. Wanneer dat niet mogelijk is wens ik volledige schadeloosstelling van alle gemaakte kosten waaronder de geboekte reis, betaalde extra opties bij luchtvaartmaatschappij en gereserveerde huurauto.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flywise?