Klacht Flywise: Een geweldige 4 dagen reis tegen een voucher voor 1,5 dag reis

Cgue28

Wij hebben een reis voor corona Door vakantieveiligingen op flywise gewonnen. Toen 4 dagen, 3 nachten, ontbijt en transfer als optie bijbetaald en naar Sofia toe. Wij hebben voor een vergoeding gevraagd maar flywise liet weten dat alleen een voucher mogelijk was. Wij hebben de voucher geaccepteerd en nu waren enkel andere bestemmingen te boeken. Wij hebben voor Praag gekozen, ook als het niet het best voor ons was. en na flywise aanvraag om de heenvlucht en terugvlucht te bevestigen, welke zonder terugvlucht datum gecommuniceerd was, hebben wij pas gemerkt dat de 4 dagen , 2 Dagen waren geworden (vrijdag avond vlucht tot zondag middag vlucht) en wij voor de voucher waarde geen transfer meer hebben. Okay het is corona, maar biedt hetzelfde aan aan mensen en gef de datums duidelijk door. Ik moest zelf voor een bevestigen vragen voor het datum van de terugvlucht en de aantal dagen. Wie wil het risico nemen om corona te krijgen voor een dag in een andere stad of positief te testen voor vertrek.
Geen oplossingsbedrijf, alleen maar onduidelijkheden, slechte opties en de tegen consumenten rechten. Ik maak nooit meer gebruik van flywise.

Het bedrijf wil me geen antwoord meer geven. Zij geven ons alleen maar onduidelijkheden om onze geld te houden. Wij vinden geen oplossing en willen gewoon niet meer met hen door en onze geld terug

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flywise?