Opgelost door Flywise: Flywise reageert niet op mail

hilde

Ik heb op vakantieveilingen een stedentrip gewonnen en via Flywise geboekt. Dit is een maand geleden. Tijdens het reserveren stond de datum van 24 febr. 2015 open als vertrekdatum op de site van Flywise. Dat paste. Negen dagen later kreeg ik een mail van Flywise dat ik kon kiezen voor andere vertrekdata nl. 10 febr. en 3 maart. Helaas kunnen ik en mijn partner dan niet. Sindsdien mail en bel ik met Flywise. Is mij beloofd snel terug te bellen etc. maar dit is niet gebeurd. Erg vervelend, want ik heb allang betaald en ze laten mij in onzekerheid zitten. Nu heb ik mijn geld teruggevraagd en u raadt het al: nog steeds geen reactie. Ik ben erg boos op Flywise. Wij hebben het al niet breed en ik voel mij opgelicht. Wat kan ik doen? Naar de rechter stappen?

Ik zou graag willen dat Flywise zsm contact met mij opneemt om mij mijn geld terug te geven.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Flywise
    Beste mevrouw Landstra,Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen dat uw reservering nog niet naar wens is afgehandeld.Wij zullen onze collega's van de klantenservice verzoeken om nu per e-mail contact met u op te nemen. Zou u hier op kunnen reageren? Dan kunnen wij dit nu spoedig voor u in orde maken.Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet, Flywise Travel
    Flywise
    Beste mevrouw Landstra,Inmiddels heeft er contact met u plaatsgevonden en is uw reservering afgehandeld. De boekingsbevestiging voor uw reis naar Madrid is naar u verzonden.Wij hopen dan ook uw verzoek nu naar tevredenheid te hebben afgehandeld.Met vriendelijke groet,Flywise Travel
    hilde
    Fijn dat er nu eindelijk contact is en wij alsnog 24 februari kunnen vliegen. Mvg Hilde Landstra

hilde

Ook een klacht indienen over Flywise?