Klacht Flywise: Flywise weigert gevraagde oplossing is totaal rigide!

Klachtnummer
# 294903
Gebruiker
Fleur_99
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Reis geboekt via Flywise, hotel ligt ontzettend ver van het centrum.
Omdat reservering definitief is kan dat niet meer worden aangepast.
Hoezo niet?? Ruim 3 maanden van tevoren?? Hotel upgraden onder bijbetaling
lijkt mij normaal en mogelijk binnen deze termijn!

De oplossing

Hotel upgraden en wij willen bijbetalen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen