Klacht Flywise: Foutje bij reserveren

Klachtnummer
# 272305
Gebruiker
Jensha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had bij flywise een reis geboekt naar rome dit was een 3 daagse trip maar ik wilde een 4 daagse ik had het vinkje vergeten te veranderen na 10 seconden had ik bericht festuurd dat ik een fout gemaakt had maar volgens flywise kunnen zij dit niet meer veranderen dit was volgens mij toch een kleine moeite geweest

De oplossing

Er kan toch een dag bijgeboekt worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen