Klacht Flywise: FYWISE aangeboden vlucht bestaat niet

Melicop

Na onderzoek blijkt dat de vlucht ons eerder aangeboden en goedgekeurd en betaald door ons in zijn geheel niet bestaat, we zouden vertrekken om 08.00 uur in de morgen werd na 3 weken veranderd door FLYWISE in Flight 4854 Depart EIN at 1820. Na contact met Ryanair blijkt dat er op DO altijd word gevolgen om 18.20 uur, de aangeboden vlucht waar we akkoord mee gaan bestaat gewoon niet. We gaan niet akkoord met de nieuwe tijd en FLYWISE heeft hier geen boodschap aan en verschuilt zich achter RYANAIR met de volgende text." Graag wijzen wij u erop dat in uw boekingsbevestiging staat vermeld dat alle vluchttijden onder voorbehoud zijn en de luchtvaartmaatschappijen deze altijd kunnen wijzigen. Wij verzoeken u deze nieuwe vertrektijden te noteren. Deze vertrektijden vervangen de vertrektijden die in de eerder door u ontvangen boekingsbevestiging staan weergegeven. > > Namens de luchtvaartmaatschappij excuseren wij ons voor eventueel ongemak." Echt ongelofelijk FLYWISE.

Een citytrip van 3 dagen waarbij we 1 dag efffectief daar hebben we niet voor betaald of gekozen.
FLYWISE doet alsof je een prima vertrektijd krijgt en geeft de vliegtuigmaatschappij de schuld van een verandering terwijl de aangeboden vlucht niet bestaat. Houd op je te verschuilen achter de Vliegtuigmaatschappij en kom uit voor je fout.
Wij willen gewoon ons geld terug, we zijn helemaal klaar met FLYWISE, wij willen niet boeten voor een fout die door jullie word gemaakt FLYWISE en kom ook niet met een alternatief van een andere luchthaven dat is voor ons geen alternatief. Eindhoven is een bewuste keuze ivm mobiliteit.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Flywise
    Beste Erwin van Melis,

Graag informeren wij u nogmaals dat uw reservering in eerste instantie is bevestigd voor de vertrektijden die in de oorspronkelijk door u ontvangen boekingsbevestiging staan vermeld.

Later zijn de vertrektijden door de luchtvaartmaatschappij gewijzigd en nu is het inderdaad zo dat RYANAIR iedere donderdag om een later tijdstip vertrekt dan dat eerder het geval was. Het klopt dan ook natuurlijk dat de vlucht die eerder zou vertrekken volgens het oude schema niet langer te boeken is. Deze is verplaatst naar het tijdstip waarover u per e-mail bent geinformeerd.

De luchtvaartmaatschappij heeft deze vertrektijd dan ook (voor het gehele seizoen) gewijzigd en hiervan hebben wij u per e-mail op de hoogte gesteld. Onze reisorganisatie heeft geen enkele invloed op schemawijzigingen die door de luchtvaartmaatschappij worden doorgevoerd.

Indien gewenst kunnen wij de e-mail van RYANAIR waarin deze schemawijziging wordt nogmaals toesturen. Als alternatief in het geval u niet wenst te reizen volgens het nieuwe reisschema is u vertrek uit een andere luchthaven aangeboden.

Flywise Travel
    Melicop
    Ik heb geïnformeerd bij RYANAIR, de vliegtijden zijn NIET gewijzigd op de dag dat jullie ons de reis aanboden, dit is al veel eerder gebeurd . M.a.w. de reis hadden jullie ons nooit aan mogen bieden, iets aanbieden wat later buiten proportioneel word gewijzigd en je dan verschuilen achter RYANAIR is erg kinderachtig en niet professioneel. Hebben jullie ooit van service naar je klant gehoord? Wij gaan NIET akkoord met de vliegtijden zoals ze nu staan en wij willen vliegen vanaf Eindhoven.
    Flywise
    Beste Erwin van Melis,

Zoals eerder beschreven:

Indien gewenst kunnen wij de e-mail van RYANAIR waarin deze schemawijziging wordt aangekondigd nogmaals toesturen. Als alternatief in het geval u niet wenst te reizen volgens het nieuwe reisschema is u vertrek uit een andere luchthaven aangeboden.

Verdere communicatie met u over dit onderwerp lijkt helaas niet mogelijk op redelijke wijze. Wij hebben u volledig en beleefd geinformeerd over uw schemawijziging. Met nagenoeg alle andere reizigers die ook een schemawijziging hebben ontvangen hebben wij inmiddels reeds naar tevredenheid passende oplossingen gevonden en bevestigd. Het verspreiden van feitelijke onjuistheden door u zal er niet toe leiden dat wij u anders kunnen informeren of verder tegemoet kunnen komen.

Wanneer u zelf contact opneemt met RYANAIR kan men van zelf sprekend bevestigen dat er een schemawijziging heeft plaatsgevonden voor uw reservering.

Mocht u alsnog kiezen voor een andere vertrekluchthaven met meer gunstige vertrektijden dan vernemen wij dan graag van u per e-mail.

Flywise Travel
    Melicop
    Echt slecht van FLYWISE, geen redelijk voorstel dan behalve vetrekken uit andere luchthaven wat niet kan ivm slechte mobiliteit. Ze Verwijten ons van het sturen van onwaarheden terwijl ze zelf niet eerlijk zijn door onjuiste informatie te geven en zich te verschuilen achter RYANAIR.

Melicop

Ook een klacht indienen over Flywise?