Klacht Flywise: Geen reactie Flywise

Ivonne van der Zwan

Ongeveer 100x gebeld, geen contact. Emails verstuurd, geen reactie. De enige manier waarop ze reageren binnen het uur is als je een klacht indiend. Waardeloze organisatie, ga er werk van maken zodat er niet nog meer mensen worden gedupeerd!
Naamscorrectie niet doorgevoerd, wel ervoor gezorgd dat mijn Mrs. Status is omgezet naar Mr terwijl ik nog steeds een Mrs. ben.

Neem de telefoon op, beantwoord de mail en voer gewoon een naamswijziging door!

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Flywise
    Beste Ivonne van der Zwan,Bedankt voor uw bericht. Wij informeren u graag dat het door u geschetste beeld niet correct is. In uw klantdossier zien wij dat er uitvoerig mailcontact en telefonisch contact met u heeft plaatsgevonden over het doorvoeren van een naamswijziging.De aan u toegestuurde link om namen te wijzigen functioneert: u heeft onze instructies ook na telefonisch contact niet opgevolgd. Hierdoor kunnen wij nu geen naamswijziging meer voor u in orde maken daar dit te kort voor vertrek is. Wij raden u aan om contact op te nemen met easyJet om een en ander te laten corrigeren: u heeft tenslotte deze gegevens zelf ingevoerd tijden het maken van de reservering.Met vriendelijke groet,Flywise Travel
    Ivonne van der Zwan
    Dan klopt jullie klantendossier niet! Jullie hebben 1x gebeld maar nooit jullie telefoon beantwoord terwijl wij om precies te zijn 12x hebben gebeld zonder resultaat. De link werkte niet en op onze mail daarover hebben jullie nooit geantwoord. Gezien de vele klachten is dit typerend voor jullie bedrijf. Een gedegen organisatie zou dit oplossen. Het is nooit te laat om dit te wijzigen, dat kan nog tot op de dag van vertrek maar jullie willen blijkbaar niet en waarom is de grote vraag.
    Flywise
    Beste Ivonne van der Zwan, Bedankt voor uw reactie.Wij informeren u graag dat wij tot aan de duidelijk aan u gecommuniceerde deadline wijzigingen kunnen doorvoeren in de passagierslijst. Wij hadden dan ook graag een en ander aangepast wanneer u tijdig de wijziging via de aan u toegezonden link in orde had gemaakt. Om onduidelijke redenen heeft u dit (tot op de dag van vandaag) niet in orde gemaakt.Deze link functioneert naar behoren en heeft geen storingen gekend in de afgelopen periode.Zoals aangegeven willen wij dit graag voor u aanpassen, echter kunnen wij dit niet meer aanpassen omdat de deadline hiervoor is verstreken. Wij verwijzen u graag naar easyJet (de luchtvaartmaatschappij) om dit alsnog te laten wijzigen.Natuurlijk kunt u ook telefonisch met ons een en ander bespreken wanneer u dat wenst. Wij raden u dan ook wel ons te contacteren tijdens onze openingsuren van 11:00 tot 17:00 op werkdagen.Met vriendelijke groet,Flywise Travel
    Ivonne van der Zwan
    Jullie zijn echt om te lachen:
    - de link werkte niet zoals reeds meerdere malen gezegd vandaar dat we dit per mail aan jullie hebben doorgestuurd en dat we jullie 12x hebben gebeld
    - bellen met jullie zou echt heel fijn zijn maar dan moet je wel de telefoon opnemen anders wordt een conversatie heel erg moeilijk!
    - ik verwacht helemaal niets meer van jullie, verspilde moeite en energie
    - ik los het zelf wel op maar boek nooit meer iets met jullie en hoop dat andere mensen goed nadenken!

Ook een klacht indienen over Flywise?