Klacht Flywise: geen reisaanbieding ontvangen

D.Vennis

Op 18 februari boek ik een verrassingsticket met referentie 10842 met de melding dat ik 7 dagen afwacht waar en wanneer wij reizen. Ik betaal extra voor reizen in het weekend.

Op 26 februari stuur ik een mail met het verzoek te laten weten op welk van de 2 voorkeursdata(12 of 19 juni) de reis zal worden uitgevoerd. Helaas volgt geen antwoord behalve 4 bevestigingsmails dat de mail is ontvangen.
Hierover telefonisch overleg voeren lukt niet.

Graag zou ik mijn geld terugontvangen zodat ik elders een reis kan boeken .

Dia Vennis

Graag ontvang ik mijn geld terug.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Flywise
    Beste heer, mevrouw Vennis,Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat u nog geen bevestiging van uw arrangement heeft ontvangen. Wij zien echter wel dat uw boeking al enkele dagen terug in orde gemaakt is.Wij zullen onze collega's verzoeken de bevestiging nogmaals aan u toe te zenden en het e-mailadres samen met uw overige contactgegevens te controleren.Met vriendelijke groet,Flywise Travel

Ook een klacht indienen over Flywise?

2. Stuur een juridische brief