Opgelost door Flywise: geen reisdocumenten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90611
Gebruiker
maria
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik heb nu al 2 keer geprobeerd te bellen met flywise maar krijg steeds een bandje met nog een gesprek voor u. Heb nu ook een mail gestuurd, wij hebben een reservering gemaakt voor 15 januari om tot 18 januari naar Valencia te gaan.
Wij zouden binnen 7 dagen de reisdocumenten ontvangen echter nu 14 dagen later hebben wij nog steeds niets ontvangen

De oplossing

graag de bevestiging met reisdocumenten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Flywise
    Datum
    Beste mevrouw van der Velden,Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen dat u de bevestiging nog niet heeft mogen ontvangen.Wij hebben deze nu nogmaals aan u verzonden: uw reis naar Valencia is verder in orde.Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, dan horen wij dat graag.Met vriendelijke groet,Flywise Travel
  2. Auteur
    maria
    Datum
    Ik heb binnen 24 uur mijn documenten ontvangen,super.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
maria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen