Klacht Flywise: Het niet kunnen omboeken terwijl een annuleringsverzekering bij het boeken niet mogelijk was.

Hestherprovily

Ik had een citytrip voor 2 personen geboekt naar Rome. Wegens persoonlijke redenen werd ik verhinderd om op deze reis te kunnen gaan. Wij wilden dus graag omboeken of de namen op de tickets veranderen, zodat er toch nog mensen konden gaan. Het contact met Flywise is ongelofelijk slecht, een reactie op mijn mail heb ik nooit gehad. Na online te chatten kwam naar voren dat wij niet om konden boeken, hierdoor zijn wij ons geld dus kwijt. Omboeken was niet mogelijk, terwijl er bij het boeken geen mogelijkheid was om een annuleringsverzekering af te sluiten. Het veranderen van de namen kost 150€, wat voor ons ook te duur was. Het contact met Flywise is ongelofelijk slecht, netals de service. Er is geen begrip voor de situatie, en ook een vergoeding was niet mogelijk. Ongelofelijk slecht.

Graag zou ik terug zien dat Flywise ons de kans geeft om de situatie nogmaals uit te leggen, waarbij wij graag om zouden willen boeken of tenminste een vergoeding willen van onze reis.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flywise?