Klacht Flywise: Incheck kaarten en tijden

Klachtnummer
# 78988
Gebruiker
Jordy
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik vertrek aanstaande vrijdag als het goed is naar Praag met nog 1 persoon. Ik heb tot op heden nog steeds geen incheck gegevens ontvangen van jullie! Ook heb ik een naamswijziging doorgegeven daarop heb ik nog geen reactie ontvangen! Is dit gied verwerkt?!

Groet Jordy van den Bossche referentie nummer #5347

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Flywise
    Datum
    Beste heer van den Bossche,Bedankt voor uw bericht. We informeren u graag dat u zoals beschreven in uw boekingsbevestiging 2 dagen voor vertrek informatie over het inchecken van uw vluchten ontvangt.Vandaag is het 4 dagen voor vertrek, u ontvangt deze gegevens dus binnenkort.Verder heeft u op 10 september meteen na het doorvoeren van uw naamswijziging daar een bevestiging van toegestuurd gekregen per e-mail. Deze wijziging is in ieder geval in goede orde verwerkt.Graag wensen we u alvast een fijne reis naar Praag.Mochten we u nog van dienst kunnen zijn, dan vernemen we dat graag van u.Met vriendelijke groet,Flywise Travel
  2. Auteur
    Jordy
    Datum
    Het is nu 2 dagen voor vertrek en ik heb nog steeds niks ontvangen.... Vind het nogal vervelend want ik wil uiteraard weten hoe en wat...Groet Jordy van den Bossche
  3. Auteur
    Flywise
    Datum
    Beste heer Bossche,We informeren u graag dat naar alle passagiers die aanstaande vrijdag met ons reizen een e-mail is verzonden met alle informatie over het inchecken. We hebben deze nu nogmaals aan u verzonden.Kunt u ons aangegeven of u deze nu wel heeft ontvangen?Met vriendelijke groet,Flywise Travel
  4. Auteur
    Jordy
    Datum
    Ik heb serieus nog niks ontvangen!! Mijn email adres is bosschejordy@hotmail.com Mischien zit daar het probleem?!
  5. Auteur
    Flywise
    Datum
    Beste heer Bossche,Bedankt voor uw reactie. Dat is vreemd om te horen, inmiddels is het bericht reeds 3 maal aan u verzonden. Wellicht is er een storing gaande bij Hotmail waardoor u dit niet in goede orde ontvangt (dit is vaker voorgevallen).Kunt u ons via info@flywise.nl wellicht voorzien van een e-mailadres anders dan Hotmail of Live? Bijvoorbeeld van Gmail.com of dergelijke?Dan sturen we het bericht graag nogmaals aan u door.Alvast bedankt voor uw reactie.Flywise Travel
  6. Auteur
    Jordy
    Datum
    Ik heb eerdere mailtjes via jullie wel gewoon ontvangen.. Ik heb nog 1 ander hotmail account waar jullie me op kunnen bereiken dat is nuijtuh@hotmail.com Hopelijk lukt dit wel... Hoe kunnen we het anders oplossen want ik heb die tickets voor morgen(vroeg) nodig
  7. Auteur
    Flywise
    Datum
    Beste heer van den Bossche,We hebben u nogmaals de informatie via een andere weg toegestuurd. We kregen u telefonisch niet te pakken.We horen graag of het een en ander zo bij u is aangekomen.Met vriendelijke groet,Flywise Travel

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen