Klacht Flywise: kan niet boeken

Klachtnummer
# 98357
Gebruiker
Daniiee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had in december al gewonnen met vakantieveilingen om een citytrip naar Turijn te maken ik had hierna ook gelijk geboekt maar kreeg later een mailtje terug dat de code niet klopte die ik op vakantieveilingen had gekregen , heb daar een paar mailtjes over gehad en ze stuurde mij een link waar ik dat op kon doen, toen ik de link opende stond er een foutmelding en kan ik niks verder aan mij boeking doen dit is heel vervelend want ik wil namelijk 17 maart naar turijn gaan en heb er al voor betaald! Ik hoop dat hier snel eenoplossing voor is.

MVG Daniella

De oplossing

Ik zou graag willen dat ik mijn reis alsnog kan boeken,en 17 maart alsnog naar Turijn kan gaan en dat ik hier zo snel mogelijk een reactie van terug krijg!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Flywise
    Datum
    Beste mevrouw Lamphen,Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat u problemen heeft ondervonden bij het boeken van uw reis. Wij hebben inmiddels nog steeds geen geldig waardebonnummer van u ontvangen nadat wij u hier 3x om hebben verzocht.Kunt u het correcte waardebonnummer toesturen naar crm@flywise.nl? Dan kunnen wij uw reservering verder in orde maken.Met vriendelijke groet,Flywise Travel

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen