Klacht Flywise: mens onvriendelijk bedrijf

Klachtnummer
# 266119
Gebruiker
natasja09
Datum
0 reacties

Details

De klacht

had een stedentrip via vakantieveilingen gekocht bij flywise,
vervolgens heb ik dus die trip geboekt bij flywise,
en opeens moest ik of ontbijt bij boeken(40 euro) of een upgrade doen voor een 4* hotel(69 euro)anders kon ik dus niet weg op 29 augustus.
Ik heb ze dus ook gelijk gechat dat ik dat niet vond kunnen.
En dat ik dat dus gewoon weg oplichting vond.
Vervolgens heb ik ook nog contact gehad met vakantieveilingen hierover
maar die zeggen dat ze niet kunnen doen

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen,
of alsnog mijn geboekte vakantie willen ontvangen zonder extra bijbetaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen