Klacht Flywise: misleidende beschikbaarheid

# 119142
niels ten have

Wij hebben afgelopen week een driedaagse stedentrip geboekt dat werd aangeboden door Flywise via vakantie veilingen , met als opgegeven datums 2 en 3 augustus dat we willen vertrekken die datums waren volgens de site van vakantie veilingen nog beschikbaar toen wij boekten dus wij hebben geboekt via Flywise en een dag extra er bij geboekt dus voor vier dagen. Maar een dag later bleek dat die datums niet beschikbaar waren dat zeiden hun tenminste(drie dagen later keken we op vakantieveilingen en toen waren die datums nog steeds beschikbaar) we kregen een mail dat die datums niet beschikbaar zijn en we kunnen dus kiezen uit de datums 22 of 29 augustus of op 5, 12, 19 september ik heb hierna een mail gestuurd dat we wel graag 2 of 3 augustus willen vertrekken en niet later hier kregen wij 2 dagen later weer een mail op terug dat we in de week van 10 augustus kunnen vertrekken vanuit Bremen of Brussel terwijl we de luchthavens Roterdam Amsterdam Eindhoven of Weeze hebben uitgekozen

Dat wij op 2 of 3 augustus kunnen vertrekken zoals dat ook stond aangegeven en ook via onze gekozen luchthavens: Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven of Weeze kunnen vertrekken.
Met vriendelijke groeten,
Niels

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Flywise
    Beste heer ten Have,

Hartelijk dank voor uw bericht en vervelend te horen dat uw reservering nog niet naar wens aan u kon worden bevestigd.

Graag informeren wij u dat de beschikbaarheid zoals beschreven staat bij VakantieVeilingen geldt voor het basisarrangement van 3 dagen. U heeft bij uw reservering een extra nacht bijgeboekt. Hierdoor lukte het niet uw reservering in orde te maken.

Om deze reden zijn u een aantal alternatieve data toegestuurd waarop het wel mogelijk is met een extra overnachting te reizen. Ook opties in het weekend met voor u geen extra kosten. Het is mogelijk een boeking te maken tot maart 2016.

Indien u onverhoopt niet zonder de extra nacht wenst te reizen en niet kunt vertrekken tot maart 2016 dan is een volledige terugbetaling altijd een optie.

Graag horen wij welke optie uw voorkeur verdient.

Flywise Travel
    Flywise
    Beste heer ten Have,

Inmiddels is een terugbetaling aan u in orde gemaakt. Wij hopen hiermee uw verzoek naar tevredenheid te hebben opgelost.

Flywise Travel

Ook een klacht indienen over Flywise?