Klacht Flywise: Niet leveren wat ze beloven

Sonja

Na al een slechte start dat Flywise niet reageerde op mails en telefonisch niet bereikbaar was, hadden we eindelijk de op vakantieveilingen gekochte reis geboekt. Dit was een reis naar Rome incl kaartjes Colloseum en een transfer. Bij aankomst zijn we gelijk naar de bus gegaan. Dit bleek een kleine bus . Hier deelde de chauffeur mede dat hij om half 10 ging rijden (toezegging was 45 min. na landing, dus half 9). We mochten niet in de bus wachten. Dus uiteindelijk maar besloten om een taxi te nemen. Later bleek dit ons geluk want de mensen konden geen eens meer zitten in de bus ( op de grond en op de treeplank ). Op de lijst stonden 32 namen en nog 2 mensen hadden wel degelijk een transfer maar stonden niet op de lijst. In het hotel zouden de kaartjes van het colloseum zijn. maar zij hadden ze niet, Toen maar opnieuw betaald voor kaartjes. Ik heb gelijk na afloop een mail aan flywise gestuurd maar geen antwoord.

Het dubbel betaalde retour van flywise. Dus 40 euro taxi en 24 euro colloseum. Op deze manier hebben we de overlast nog geen eens meegeteld. Lange rij bij colloseum, verloren tijd.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Flywise
    Beste Sonja van Helden,Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat uw reis niet zoals gepland is verlopen. Wij hebben onze collega's verzocht u een e-mail toe te sturen om dit met u op te lossen. Vriendelijk verwijzen wij u dan ook naar de aan u toegezonden e-mail.Met vriendelijke groet,Flywise Travel
    Sonja
    Het is fijn te horen dat ik het geld van de kaartjes voor het colloseum terug krijgt. Echter het transfer klopt niet. Ipv 45 minuten na landing ging de bus pas na 1 uur en 45 minuten. 32 mensen op de lijst en dan een kleine bus inzetten. Niet mogen wachten in de bus . Het verhaal dat er mensen zonder transfer mee willen is ook niet geloofwaardig. De bus stond een heel eind van de aankomsthal dus zonder te betalen mee gaan is ook niet geloofwaardig.
    Sonja
    Flywise is een bedrijf die uit zichzelf nooit reageert. Klant moet blijven aandringen om antwoorden en oplossingen te horen. Deel van de klacht is opgelost maar ander deel valt gewoon weg niet over te praten. Een bedrijf die totaal niet bereikbaar en klantvriendelijk is. Advies voor andere nooit boeken bij flywise.

Sonja

Ook een klacht indienen over Flywise?