Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Flywise: Niet leveren wat ze beloven
Details
De klacht
Na al een slechte start dat Flywise niet reageerde op mails en telefonisch niet bereikbaar was, hadden we eindelijk de op vakantieveilingen gekochte reis geboekt. Dit was een reis naar Rome incl kaartjes Colloseum en een transfer. Bij aankomst zijn we gelijk naar de bus gegaan. Dit bleek een kleine bus . Hier deelde de chauffeur mede dat hij om half 10 ging rijden (toezegging was 45 min. na landing, dus half 9). We mochten niet in de bus wachten. Dus uiteindelijk maar besloten om een taxi te nemen. Later bleek dit ons geluk want de mensen konden geen eens meer zitten in de bus ( op de grond en op de treeplank ). Op de lijst stonden 32 namen en nog 2 mensen hadden wel degelijk een transfer maar stonden niet op de lijst. In het hotel zouden de kaartjes van het colloseum zijn. maar zij hadden ze niet, Toen maar opnieuw betaald voor kaartjes. Ik heb gelijk na afloop een mail aan flywise gestuurd maar geen antwoord.De oplossing
Het dubbel betaalde retour van flywise. Dus 40 euro taxi en 24 euro colloseum. Op deze manier hebben we de overlast nog geen eens meegeteld. Lange rij bij colloseum, verloren tijd.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.