Klacht Flywise: Omboeking

NGroenia

Beste Flywise,

Vandaag heb ik contact gehad met jullie klantenservice over de verplaatsing van mijn vluchttijd. Nu snap ik dat dit geheel buiten jullie macht is, en dat ik dit met RyanAir af moet handelen, zoals ik ook geprobeerd heb. RyanAir kwam met de oplossing om de vlucht te verplaatsen, van 1 september naar 29 augustus, met terugkomst 1 september ipv 3 september. Dat leek mij redelijk, maar dan moest ik mijn hotel nog wel omboeken. Ik ben ook best bereid te betalen voor mijn omboeking, maar tijdens het telefoongesprek kreeg ik te horen "dat ik al betaald had en dat jullie je handen ervan af getrokken hadden", en "dat ik het desbetreffende hotel maar moest bellen".

Ik vind dit wel een rare manier van het afhandelen van een klacht/vraag. Ik heb bij jullie geboekt toch, niet bij het hotel zelf?

Graag hoor ik de reactie hierop!

Groeten,
Nadia

Het liefst zou ik zien dat mijn hotel nu nog omgeboekt (eventueel voor een kleine meerprijs) zou kunnen worden, aangezien mijn reis nog steeds in de toekomst ligt.
Lukt dit niet zou ik graag een ander hotel krijgen, zonder onkosten.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Flywise
    Beste mevrouw Groenia,

Hartelijk dank voor uw bericht en vervelend om te vernemen dat de vluchttijden van uw reis met enkele uren zijn gewijzigd voor de heenvlucht.

Wij moeten u informeren dat de hotelaccommodaties die wij voor onze reizigers reserveren spijtig genoeg niet omgeboekt of gewijzigd kunnen worden. Wij hebben dit voor de volledigheid nogmaals bij het hotel nagevraagd en spijtig genoeg is men daarop niet bereid de reservering alsnog om te boeken naar een andere aankomstdatum. Het is enkel mogelijk een nieuwe hotelboeking te plaatsen met de daarbij behorende kosten.

Zoals aangegeven staat het u natuurlijk vrij om alsnog zelf contact op te nemen met het hotel om nogmaals te verzoeken om een uitzondering.

Dit is dan ook de reden dat wij in de boekingsbevestiging vermelden dat een schemawijziging door de luchtvaartmaatschappij altijd kan worden doorgevoerd en dat wij hier geen enkele invloed op hebben.

Het spijt ons dat wij u niet anders kunnen informeren.

Flywise Travel

Ook een klacht indienen over Flywise?