Klacht Flywise: Onduidelijke website en nu een totaal ongewenste reisbestemming.

Erik

Met mijn vriendin uit Londen een drie daagse verrassingsreis gereserveerd.
Aangezien zij uit Londen komt, zeiden wij nog tegen elkaar: "Goed opletten dat wij niet een reis naar Londen toegewezen krijgen". En zo keken wij met ons tweeën naar de lijst met bestemmingen. Om er zeker van te zijn dat wij niet naar een bestemming zouden gaan waar wij niet naar toe wilde, hebben we nog gekozen voor het extra luxe pakket, waarbij wij wel 5 bestemmingen konden uitsluiten.
Londen stond niet op de lijst van bestemmingen, dus dat was in ieder geval al veilig. Andere steden die in Engeland waren, zoals Manchester hebben wij ook meteen aangeklikt.
Wat schetste onze verbazing: Krijgen wij een boeking naar Londen.
10 minuten na het verzenden van hun email neem ik contact op en meld dat Londen niet in de lijst staat en dat dit eigenlijk de enige bestemming is waar wij niet naar toe wilden.
Hun antwoord was:
1. Londen stond in de lijst die pas zichtbaar word als je door zou klikken naar een extra pagina (wat heel verwarrend en onduidelijk aangeven staat).
Wat opmerkelijk is, is dat er binnen een minuut een screenshot werd gestuurd met een rood pijltje naar het vinkje, blijkbaar is dit een standaard antwoord en een bestaande screenshot en ben ik dus zeker niet de enige die dit niet gezien heb
2. Het is nu door ons geboekt en kan niet meer gewijzigd worden of zonder annuleringskosten.
3. Annuleringskosten zijn 100%

Daar zitten we dan, circa € 450,00 uitgegeven voor twee overnachtingen en we hebben er niks aan.

Pas na het dreigen van het online zetten van deze kwestie werd ik gehoord en geholpen. Nog geen uur later kreeg ik een nieuwe bestemming aangeboden.

Ik ben gelukkig geholpen, nadat ik eerst helemaal in de stress zat. Dit is geen vrolijke verassing. Volgende keer boek ik zelf iets.

En waar ik vooral mee zit, zijn de mensen die zich niet weten of durven te weren...
Waar is de service van Flywise BV dan?

Mijn klacht is nu door Flywise BV verholpen.
Maar uit naam van dit voorval wil ik dat de websitepagina met locaties nu duidelijk vermeld word. Zodat toekomstige klanten wél in één oogopslag alle locaties te zien krijgen en zo niet dit probleem krijgen.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flywise?