Opgelost door Flywise: onjuiste informatie, misnoegd!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 263036
Gebruiker
zerobel
Datum
1 reactie

Details

De klacht


ik heb onlangs een trip via vakantieveilingen geboden naar Milaan.
aangezien de beschikbare data die ik wou doen in het groen stond, heb ik voor deze vakantie ook geboden en heb deze ook gewonnen

maar er staat dan ook indien de data niet beschikbaar is dat ik ontbijt moet nemen en zo moet proberen en dan nog staat die datum er niet bij...

ik wil graag op 03/11 vertrekken naar onze bestemming Milaan.

aangezien ik kinderen heb moet ik van te voren boeken en kan ik niet zomaar hup in één twee drie ergens in maart/ april en... vertrekken.
Ik heb al 2 dagen eerder via een contactformulier mijn bezorgdheid vermeld maar heel laat antwoord gekregen
Ik ben eerlijk gezegd helemaal misnoegd wat er dan nog allemaal bijkomt. Dit is misleidend voor de consument.
Ik heb ook een mail naar vakantieveilingen gestuurd maar die zeggen dat ik dit eerst aan flywise moet vragen.

nu heb ik dan uiteindelijk volledig geboekt met upgrades en dergelijke, wat dus een aantal kosten met zich meebrengt, en heb ik mijn voorkeursdatum opgegeven dat dan wel op groen stond, dat was dus 03/11. met de veronderstelling dat het helemaal in orde zou zijn
de volgende dag krijg ik een mail terug dat de gekozen datum niet beschikbaar is en dat ik ergens in juni moet vertrekken? en dat ik binnen de 72uur moet reageren en dat ik maar 3 keer mag weigeren!
ofwel weer een upgrade van 69€ dan pas zou het wel gaan
halloooooooooooooooo ik heb wel kinderen en moet nog met zoveel rekening houden dan denk ik van ok ik doe die upgrade, maar dan nog zal het missschien niet goed zijn? en ondertussen mag ik al heel de tijd geld voorschieten!!!
ik heb terug naar vakantieveilingen gemaild maar weer hetzelfde, ze willen me niet helpen ik moet me richten naar flywise.
ik voel me helemaal bedrogen, NOOIT meer vakantieveilingen NOOIT meer flywise!
en ik zou het niemand aanraden!
ik heb dan de moeite gedaan om up te graden en meer betaald, dus zou ik graag op de geboekte datum willen vliegen!

De oplossing

ofwel mijn geld terug ofwel vliegen op de gekozen datum 03/11/2017!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    zerobel
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zerobel
Datum
Uiteindelijke oplossing
De vlucht is nu geboekt naar wens op de datum die we geboekt hadden, en we hebben gratis een upgrade gekregen van een 3-sterren naar een 4-sterrenhotel :)
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen