Klacht Flywise: Slecht bedrijf welke de klant niet als klant ziet

Klachtnummer
# 325258
Gebruiker
Eman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben op 20 november 2018 een stedentrip geboekt via Flywise naar Rome.
De vluchten zal worden uitgevoerd vanaf Eindhoven Airport en door de airline Ryanair en die heeft vorige week in een persbericht aangegeven dat zij vanaf 5 november niet meer vanaf Eindhoven zullen vliegen.
Ik heb contact gezocht met Flywise (kan alleen met chat een e-mailadres geven zij niet) en die geven aan dat zij nog geen officieel bericht van Ryanair hebben ontvangen waarop ik aangaf dat zij zelf ook proactief hierin kunnen zijn door Ryanair dit te vragen. Hun antwoord was nee wij wachten op het bericht van Ryanair.

Slechte klant be- en afhandeling, geen e-mail beschikbaar dit in verband om hen in gebreke te kunnen stellen.

De oplossing

Helderheid geven en proactief handelen richting Ryanair en zonodig een goede oplossing bieden op dezefde datum.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen