Klacht Flywise: Smerig hotel en geen verantwoordelijkheid nemen

MtS

Via Flywise een trip naar Londen geboekt in een 3* hotel. Hotel was in een smerig straatje, met een ontzettend vieze niet eens 1* ster waardige kamer. Meteen contact opgenomen met Flywise maar die konden alleen het hotel er tegenover aanbieden ALS ik bij zou betalen, hotel zelf had geen andere kamers meer. Geweigerd. Foto's gemaakt en nu al (bijna)2 maanden aan het wachten op een fatsoenlijke reactie omdat zij Expedia de schuld geven, en een reactie vanuit het hotel wilde afwachten. Nu in de laatste mailing te horen gekregen dat ik eerder de reisorganisatie had moeten bereiken (blijkbaar is de dag zelf niet snel genoeg?) en willen ze uit COULANCE wel het ontbijt vergoeden……………...

In ieder geval een excuses voor zowel het hotel als wel de afhandeling van mijn klacht (...de belastingdienst is nog sneller!) daarbij zou het ze sieren als ze zowel ontbijt als in ieder geval 1 nacht zouden vergoeden. De foto's van mij en reviews van eerdere klanten spreken voor zich over deze kamer, niks incident!

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flywise?