Klacht Flywise: stedentrip geboekt, alternatief vanuit Flywise geaccepteerd.. maar nu nog niet geregeld..

Nijnpluis

Beste Flywise,

In oktober heb ik via een Hema voucher een leuke 3-daagse stedentrip bij jullie geboekt.
Deze zou gaan van 19 januari 07:25 tot 21 januari 13:00 vanaf Eindhoven. Mooie tijden, waardoor wij praktisch bijna 2 volle dagen in Rome zouden kunnen doorbrengen maar ook op tijd weer thuis zouden komen om de volgende dag weer vroeg aan het werk te gaan.

Omdat de vlucht met Ryan Air geboekt was, en die nogal slecht in het nieuws was toendertijd heb ik gelijk de app gedownload en zag in oktober al dat de vlucht van 19 jan. geannuleerd was en omgezet in zondag de 20ste om 15:45... en dan maandag 21 om 13 uur terug... hoezo 3-daagse??

Na heel veel heen en weer gemail/ gechat kwam u pas op 7 januari met 3 alternatieve optie's. Hierop hebben wij binnen een uur gereageerd door in te gaan op de optie om een dag eerder te vertrekken, maar dan wel 75 euro bij te betalen. Op 9 januari kwam uw betaalverzoek, gelijk betaald!! Vervolgens dacht ik geregeld, eindelijk voorpret hebben, plannen maken, bezienswaardigheden reserveren, vrij vragen op het werk, oppas voor de kids regelen etc. etc.
Maar vervolgens lees ik op 13 januari een email: de vlucht zit vol.... of we weer even kunnen wijzigen... Het was uw alternatief... uw voorstel... waar ik een 6 dagen eerder al mee akkoord ging, 4 dagen eerder betaald heb. U had dus veel eerder de vlucht kunnen regelen. Het was al kort dag, maar nu helemaal. Ik hoop dus oprecht dat u ons op 18 januari op een andere vlucht (vanuit een vliegveld in Nederland) kunt plaatsen zodat we dit alsnog netjes kunnen oplossen!!

Kan me dan ook niet vinden

Ik wil graag alsnog op 18 januari vanuit een Nederlandse luchthaven vliegen naar Rome! En een terugvlucht op 21 januari!

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flywise?