Klacht Flywise: terugvordering/reis-voucher van pakketreis

kwilkes_053

ik heb in verband met covid-19 heb ik onze gezamenlijke reis naar alicante, in de periode van 16/03 - 20/03 2020 zelf moeten annuleren. Een dag na mijn annulering krijg ik een email van flywise met de toezegging van een reis voucher en de reden dat alle reizen vanaf 14/03 -31/03 geannuleerd zijn. Ivm de corona crisis werd mij verzocht te wachten tot flywise contact met mij opneemt vanwege de drukte door covid-19. dat zou binnen 14 dagen gebeuren. na nu drie maanden heb ik dan toch maar besloten om zelf contact met flywise te zoeken. in een chat met de reisaanbieder werd mij duidelijk gemaakt dat een reis- voucher voor mij niet mogelijk is omdat ik zelf geannuleerd heb. gezien het negatieve reisadvies en het door Spanje stopzetten van vluchten had ik geen andere optie dan zelf annuleren (overmacht). ik sprak flywise aan op de email betreffende een reis-voucher (volgens flywise foutief verzonden naar mijn emailadres???) voor onze reis en vroeg om een tegemoetkoming. daarop werd mij gezegd dat zij zich aan hun eigen regels moeten houden en mij helaas niet tegemoet kunnen komen. gezien de regels van flywise in zekere zin niet zwaarder wegen dan de wet ben ik het niet eens met deze reisaanbieder!

graag zouden wij een reisvoucher voor deze reis willen hebben omdat wij ons al heel lang op een 1. vliegreis samen hebben verheugd. de terugvordering van het bedrag is ook een optie alleen denk ik dan ook niet meer via flywise ooit te gaan boeken.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flywise?