Klacht Flywise: Veel fouten gemaakt voor Flywise tijdens boeking

BR

Vorige week zondag heb ik enthousiast met mijn vriend samen 2 vouchers gekocht voor een 5-daagse trip. We wilden graag naar Athene en dit was ook een van de bestemmingen waar we uit konden kiezen. We hadden de reis geboekt en binnen 7 dagen zouden we een bevestiging krijgen. Na 5 dagen had ik nog niets gehoord dus ik heb via de chat een bericht gestuurd of er al meer bekend was. De medewerker vertelde me dat de reis geannuleerd was omdat de datum (opeens) niet meer beschikbaar was. Maar wij hebben hier niets over te horen gekregen totdat ik er zelf achterna ging!

Vervolgens werden er meerdere opties aangeboden, o.a. met bijbetaling van 120euro konden we wel naar Athene op de datum dat wij wilden. Dus dit bedrag meteen overgemaakt, kreeg ik savonds een mail dat het wéer geannuleerd was omdat dit ook niet beschikbaar was. En dat terwijl Flywise ZELF deze optie aanbood via de chat. In de mail stond dat ik de 120euro teruggestort zou krijgen en ik mailde dat ik hiermee akkoord ging en zou chatten over een andere bestemming voor onze reis.

De volgende dag ging ik weer chatten en kreeg ik nieuwe bestemmingen aangeboden. Dit keer verzekerden ze me dat het goed zou gaan, dus ik koos nu voor Boedapest. Binnen een dag kreeg ik een boekingsbevestiging dus ik ging er vanuit dat het dit keer wel goed was gegaan. Tot ik na 5 dagen nogsteeds de 120euro niet teruggestort had gekregen. Ik opende weer de chat om te vragen waar mijn geld bleef. Toen vertelde de medewerker mij dat mijn geboekte reis INCLUSIEF ontbijt was, terwijl hier niets over verteld was door Flywise. De medewerker vertelde dat ik aan had moeten geven dat ik akkoord ging met de terugstorting (waar ik tenslotte een hele mail over heb gestuurd dat ik het geld graag terug wilde) en dat het dus míjn eigen schuld was. Ik heb de chat nogmaals teruggelezen en nérgens werd iets gezegd over het ontbijt.

Op internet las ik meerdere reviews dat Flywise hun mail niet leest of hier niet op reageert. Dit zou ook verklaren waarom ze (zogenaamd) niet wisten dat ik mijn geld terug wilde. Ook heb ik ze meerdere e-mails gestuurd maar heb hier nooit reactie op gekregen, zelfs niet na meerdere keren te hebben gevraagd om een reactie via de chat.

Uiteindelijk boden ze me een "vergoeding" aan voor de gemaakte fouten: 75euro korting op een verrassingsreis voor 2 personen. Dit zou betekenen dat ik nóg een reis bij hun moet boeken en dus nóg meer geld moet betalen, en heb ik nogsteeds die 120euro niet terug...

Ik zou graag de 120euro terug willen van het ontbijt wat er door Flywise bij is geboekt zonder te communiceren met ons.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flywise?