Klacht Flywise: via vakantieveilig citytrip geboekt naar venetie.

Klachtnummer
# 180328
Gebruiker
hvg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

voor de boeking gekeken naar de juiste datum wanneer wij kunnen .toen de prijs gewonnen.boeking gemaakt,nu blijkt dat er maar 2 datums zijn .ook gebeld eerst 30 min in de wacht.moet alles via mail afhandelen,zij aan de telefoon kon mij niet verder helpen zij ze !!en het zelfde verhaal van via anuleringsverzekering.wat dus helemaal niet kan.

De oplossing

geld terug,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Flywise
    Datum
    Beste Harold van Galen,

    Enige tijd terug hebben wij contact met u gehad over uw reservering. Wij hebben toen met u besproken dat wij uw reservering alsnog in orde kunnen maken wanneer u bereid zou zijn ontbijt bij te boeken.

    U heeft aangegeven ontbijt bij te willen boeken om zo alsnog op uw voorkeursdatum te kunnen vertrekken. Daarop hebben wij u op 9 augustus de boekingsbevestiging van uw reis toegestuurd. Uw reservering is dan ook volledig in orde gemaakt.

    Met vriendelijke groet,

    Flywise Travel

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen