Klacht Flywise: via vakantieveilig citytrip geboekt naar venetie.

hvg

voor de boeking gekeken naar de juiste datum wanneer wij kunnen .toen de prijs gewonnen.boeking gemaakt,nu blijkt dat er maar 2 datums zijn .ook gebeld eerst 30 min in de wacht.moet alles via mail afhandelen,zij aan de telefoon kon mij niet verder helpen zij ze !!en het zelfde verhaal van via anuleringsverzekering.wat dus helemaal niet kan.

geld terug,

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Flywise
    Beste Harold van Galen,

Enige tijd terug hebben wij contact met u gehad over uw reservering. Wij hebben toen met u besproken dat wij uw reservering alsnog in orde kunnen maken wanneer u bereid zou zijn ontbijt bij te boeken.

U heeft aangegeven ontbijt bij te willen boeken om zo alsnog op uw voorkeursdatum te kunnen vertrekken. Daarop hebben wij u op 9 augustus de boekingsbevestiging van uw reis toegestuurd. Uw reservering is dan ook volledig in orde gemaakt.

Flywise Travel

Ook een klacht indienen over Flywise?