Klacht Flywise: Voucher gekocht, niet kunnen boeken door problemen met de website en nu met lege handen.

degemaskerdemuchacho

In juli heb ik geprobeerd te boeken helaas was dit niet mogelijk, ik dacht toen dat dit door internetproblemen bij mij thuis kwam. Helaas bleek dit niet zo te zijn en heb ik het begin augustus nog een aantal keer geprobeerd maar ik kwam niet door de website heen.

Ik heb toen via de chat geprobeerd dit op te lossen maar dit lukte niet of duurde te lang waarna ik met flywise ben gaan bellen. Zij gaven aan dat ze dit uit zouden gaan zoeken en vroegen mij voornamelijk om geduld te hebben. Na een paar dagen ben ik het nogmaals gaan proberen en ook toen lukte het niet. In het weekend van 9 augustus heb ik het nogmaals geprobeerd en dacht ik door de site gekomen te zijn, er stond immers binnen 7 dagen ontvang je van ons bericht!

Uit voorzorg vandaag nog maar een keer met ze gebeld omdat ik niks ontvangen heb en nu geven ze aan dat de boeking niet in hun systeem bekend is en dat de tickets verlopen zijn en dat ze niks meer voor me kunnen betekenen.

Ik wilde alleen een weekendje naar Barcelona boeken op 19 oktober (die is en was beschikbaar), nu heb ik 320 euro betaald en krijg ik er niks voor terug behalve een hoop ellende bij het boeken en uiteindelijk sta ik met lege handen.

Voorop staat dat ik graag nog naar Barcelona zou willen op de gekozen datum aangezien die nog beschikbaar is, indien dat niet zou lukken zou ik graag het aankoopbedrag retour willen.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flywise?