Klacht Flywise: Wij kunnen door Covid19 niet op vakantie maar Flywise houdt ons geld

Klachtnummer
# 430308
Gebruiker
E.A. Wechgelaer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een reis van 5 dagen geboekt naar Malta via Flywise. Door de uitbraak van het Coronavirus geldt er voor Malta nu een Negatief reisadvies (oranje) waarbij alleen nog noodzakelijke reizen naar Malta door kunnen gaan. Ook heeft Malta als maatregel dat alle nieuwe reizigers na aankomst eerst 14 dagen in quarantaine moeten. Daardoor zouden wij onze gehele vakantie in quarantaine moeten besteden. Omdat de vlucht nog steeds doorgaat en er geen volledig reisadvies (rood) is afgegeven wil Flywise niks voor ons doen. Zij zeggen dat wij nog steeds kunnen gaan en als we niet willen gaan we zelf bij de vliegtuigmaatschappij en het hotel moeten omboeken. De kosten hiervan zijn dan ook voor onszelf.


Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen