Klacht Flywise: Wij kunnen door Covid19 niet op vakantie maar Flywise houdt ons geld

E.A. Wechgelaer

Wij hebben een reis van 5 dagen geboekt naar Malta via Flywise. Door de uitbraak van het Coronavirus geldt er voor Malta nu een Negatief reisadvies (oranje) waarbij alleen nog noodzakelijke reizen naar Malta door kunnen gaan. Ook heeft Malta als maatregel dat alle nieuwe reizigers na aankomst eerst 14 dagen in quarantaine moeten. Daardoor zouden wij onze gehele vakantie in quarantaine moeten besteden. Omdat de vlucht nog steeds doorgaat en er geen volledig reisadvies (rood) is afgegeven wil Flywise niks voor ons doen. Zij zeggen dat wij nog steeds kunnen gaan en als we niet willen gaan we zelf bij de vliegtuigmaatschappij en het hotel moeten omboeken. De kosten hiervan zijn dan ook voor onszelf.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flywise?