Opgelost door Flywise: Ze liden de mensen om de tuin

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 290623
Gebruiker
Erica wessels
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Je wordt om de tuin geleid....je kiest een beschikbare datum...want alle vakjes die groen zijn, zijn beschikbaar.
Je hebt alles ingevuld, hebt je agenda aangepast voor die datum..dan krijg je n mail, voor 3 nieuwe opties omdat die datum toch NIET BESCHIKBAAR WAS.
JE KON KIEZEN TUSSEN UPGRADEN NAAR N MEER STERREN HOTEL VOOR €99. En dan was die datum ineens weer wel beschikbaar?
Ik vind het geldklopperij idd....
Je hebt tenslotte op vakantieveilingen voor 210 euro de veiling gewonnen.
Extra geld voor bij elkaar zitten in t vliegtuig
Extra geld voor ontbijt.
Nu heb ik als optie gekozen...alles ongedaan maken en geld terug!
Ben benieuwd!

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Ze hebben me n geschikte datum aangeboden, maar eisen wel dat ik de klacht online verwijder,anders sturen ze me de reis gegeven NIET😡😡😡😡 Ze hebben me na n boze mail van mij kant uit, mijn reisdocumenten toegestuurd, maar Eisen wel dat ik de klacht verwijder! Dat lukt me niet..en eigenlijk wil ik t ook niet, de manier hoe hun met mensen omgaan Vind ik niet netjes.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen