Klacht Flywise: Zeer slecht hotel en het bewust achterhouden van informatie

Klachtnummer
# 398093
Gebruiker
SpijtvanFlywise
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zeer slecht 4* hotel, waardoor ik ter plekke een nieuw hotel heb moeten boeken. Daarnaast belangrijke informatie over het online inchecken achtergehouden waardoor ik op de luchthaven voor onnodig hoge kosten kwam te staan. Flywise neemt geen verantwoordelijkheid en weigert hierin tegemoet te komen.

Gewenste oplossing

Tenminste de onnodig betaalde kosten voor het inchecken compenseren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flywise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flywise?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen