Klacht FNL.nl: FNL stelt zich niet verantwoordelijk voor accounts en orders in hun webshop.

sad Niet opgelost
S. Verhoef Postma

Op 11-9-2017 heb ik via de website www.fnl.nl een abbonnement op een blad afgesloten.
Op 10-10-2017 heb ik gemaild naar fnl@aboland.nl met de vraag of alles in orde was, aangezien het abbonnement op "In behandeling" bleef staan.
Ik heb geen reactie gehad van FNL.

Op 25-5-2018 heb ik nog steeds geen bevestiging van het abbonnement ontvangen en zie ik nog steeds op www.fnl.nl "in behandeling" staan als ik inlog met mijn persoonlijk account.
Nadat ik bel met FNL wordt verteld dat de uitgever van het blad failliet is en FNL niets voor mij kan doen.
Ik ben niet ingelicht over het faillisement of het niet kunnen leveren van het blad.
FNL wil mij alleen verwijzen naar de curator van de uitgever, terwijl de order nog steeds in behandeling staat op de website van www.fnl.nl
FNL claimt de webshop te hebben overgenomen en niet verantwoordelijk te zijn voor de order die ik kan inzien als ik op mijn account inlog op hun webshop.
Mijn verzoek tot annulering en terugbetaling van de openstaande order wordt geweigerd.

Annulering van de order en terugstorten van het overgemaakt geld.

FNL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

S. Verhoef Postma
    Fnl verwijst naar de curator van het blad.
    Maar het abbonnement staat op hun website nog steeds op "in behandeling"

S. Verhoef Postma

Ook een klacht indienen over FNL.nl?