Klacht FNRS: Slordige ledenadministratie

talain

Mijn klacht gaat om de slordige ledenadministratie van Federatie van Nederlandse Ruitersportcentra. In maart 2014 heb ik per e-mail een adreswijziging aan hun doorgegeven, maar het bleek dat dit nooit verwerkt werd in hun systeem. Na telefonisch contact werd dit echter gecorrigeerd. Op 11 september 2014 wou ik een nieuwe adreswijziging doorgeven, maar deze keer telefonisch. Hierop meldde de FNRS medewerker laconisch dat wijzigingen alleen via e-mail mogelijk zijn, en weigerde verder behulpzaam te zijn. In dit verband heb ik FNRS per e-mail op dezelfde dag benaderd, maar hierop ik heb nooit een reactie ontvangen, laat staan een bevestiging van mijn adreswijziging. Op Internet staan vergelijkbare, vervelende verhalen, zoals dat FNRS een incassobureau heeft ingeschakeld wegens niet betaalde lidmaatschapsgeld, terwijl de organisatie zelf hiervoor verantwoordelijk is wegens fouten in hun administratie. Om te voorkomen dat dit mij gaat gebeuren wil ik een klacht indienen.

Ruiterpaspoort opzeggen

Wij vinden dat FNRS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!