Klacht FNV: Laten niks van zich horen na opzegging, waardoor contract blijft lopen

Klachtnummer
# 351311
Gebruiker
Lapetitsche
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar januari opzegbrief verstuurd, hoorde maar niks. Contact gehad medewerker zegt niks ontvangen te hebben. Stuur kopie van de brief naar de klantenservice en dat ik bereidt ben tot januari 2018 te betalen, (Zelfs erin gezet dat ik bereidt ben de maanden tot januari 2018 te betalen) paar mails verder nog steeds geen reactie van de FNV, zelfs niet na zeggen dat ik de consumentenbond ga inschakelen) maar wel ondertussen facturen blijven sturen

De oplossing

Afsluiting van het abbonement, vanaf de datum die in de opzeggingsbrief staat.
En voor het niet klantvriendelijke service, cq, niks van zich laten horen, kwijtschelding van de openstaande facturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FNV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties