Klacht FNV: nalatigheid van de fnv met contributiebetalingen puinhoop !!

Klachtnummer
# 386286
Gebruiker
Raymon88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn lidmaatschap met heel veel moeite op kunnen zeggen afgelopen april, nu maanden later krijg ik in een keer een brief van de fnv aanmaning 2 betalen …..
dan bel je een uur met fnv om het op te lossen en word er alleen verteld dat er nog bedragen uit 2017 en 2018 en 2019 open staan totaal bijna 140 euro ???? terwijl ik al maanden geen lid meer ben ??? zouden jullie uw zaken niet wat beter moeten regelen ? jullie maken er al maanden een puinhoop van en naar mijn weten was het gewoon klaar in april en dan nu moet ik in een keer even betalen omdat jullie de zaken niet goed regelen ! verschrikkelijk !

De oplossing

nou een passende oplossing bedrag kwijtschelden miss in verband met zware nalatigheid van de fnv kant, krijg al maanden geen post niks binnen en nu in eens maanden na einde lidmaanschap wel ?? verschrikkelijk slecht dit voor een instantie als de fnv

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FNV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FNV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen