Klacht FNV: Onterechte aanmaning en slechte communicatie

Ikke

Wij ontvingen 4 onterechte aanmaningen over een niet betaald bedrag over de maand maart 2018, dit was echter dubbel geïncasseerd door FNV via automatische incasso dus heeft de bank het netjes terug gehaald.
Dit aangegeven via mail en telefoontjes, alleen nooit een reactie ontvangen, alleen nieuwe aanmaningen, dus betaalbewijs gestuurd, ook geen reactie, alleen een 4e aanmaning.....
Uiteindelijk moest ik zelf weer bellen, want terug bellen doen ze niet ondanks beloftes dit te doen, en bleek de fout bij FNV te liggen wegens interne veranderingen ging het om de maand februari....32 jaar lid , trouw betaald via incasso en ze gaan dreigen met extra rekeningen en incassobureaus.
Gevraagd of de drie! maanden opzegtermijn uit beleefdheid en tegemoetkoming van hun fouten terug gebracht konden worden naar een maand, nee nee, dat doen we niet!
Excuus moet komen van een telefoniste die er ook niks aan doen kan maar wel toegaf het niet netjes te vinden.
SCHANDE FNV

Als tegemoetkoming in de onkosten voor de telefoontjes en beleefdheid doordat zij fouten maken de 3 maanden opzegtermijn kwijtschelden

Wij vinden dat FNV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!