Klacht FNV: Onterechte aanmaning

Klachtnummer
# 407514
Gebruiker
Gebruiker1536957566
Datum
0 reacties

Details

De klacht

FNV abonnement stopgezet in mei 2019, maar deze mevrouw moest nog drie maanden doorbetalen. Sowieso belachelijk in deze tijd. Alle maanden zijn betaald, maar FNV blijft aanmaningen sturen voor 9,47 euro over de maand augustus.

De oplossing

Stoppen met de aanmaningen. Afschriften van Lidnr: 010441536 die aantonen dat de drie extra maanden volledig betaald zijn nog eens goed bekijken. Deze mevrouw geruststellen en haar een bos bloemen geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FNV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FNV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen