Klacht Fobbe Camper: De reparatie van een verrotte bodemplaat en natte achterwand is nog steeds niet correct uitgevoerd.

Sylvia

28 2015 december Fiat Ducato camper gekocht met als opbouw Adriatic. Met drie maanden garantie na levering.
17 februari taxatie voor verzekering met vochtmeting. Verhoogd vochtgehalte achterwand binnen en bodemplaat achter moest gereinigd worden. Fobbe zou dit doen en onderzoek doen naar oorzaak vocht en repareren. Staat in rapport
8 april 2016 bij oplevering van camper navraag gedaan of het vochtprobleem was opgelost. Hij ze: Ja
11 april ontdekt door stalling dat onderplaat achter verrot was en verhoogde vocht bij achterwand gemeten. Snel camper weer naar Fobbe gebracht voor reparatie. Hij beloofde een correcte reparatie.
27 mei de camper halen. Ontdekt dat de verrotte plekken waren bij bodemplaat slordig waren dichtgekit. En oorzaak vocht achterwand niet was opgelost. Fobbe lijkt niet bereid tot correcte reparatie van oorzaak vocht in achterwand en verrotte bodemplaat ondanks garantie. Vertrouwen is weg. Vandaag aangetekende brief gestuurd naar Fobbe

Terug nemen van de camper en het aankoop bedrag terug storten
Of dat de vochtschade (verrotte bodemplaat)achter en vochtige achterwand binnen en oorzaak vocht in achterwand binnen door ander bedrijf wordt gerepareerd en dat Fobbe de rekening betaald. Dit heeft onze voorkeur. Wij zijn alle vertrouwen in dit bedrijf kwijt.

Fobbe Camper is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Fobbe Camper?