Wij vinden dat Focum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Focum: FOCUM levert incomplete informatie
Details
Klacht
Inzage verzoek bij dit bedrijf gedaan en daarin een aantal vragen gesteld. Ze zijn wettelijk verplicht (Wet Persoongegevens) hier gewoon gehoor aan te geven. Slecht op een enkele vraag antwoord gekregen. Bij navraag zeggen ze dat dit een 'standaard antwoord' is op een 'standaard inzageverzoek' en dat voor alle overige vragen ik een bezwaar moet indienen. Vind dit niet correct. Ook volgens de gedragscode van het NVH waar ze onder vallen moeten ze gewoon aan mijn vragen voldoen.Gewenste oplossing
Normaal antwoord. Normale behandeling bij telefonische vragen. Dat ze volgens de wet en hun eigen gedragscode handelen en niet doen alsof het heel erg vreemd is wat ik vraag.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.