Klacht Focum: FOCUM levert incomplete informatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 160123
Gebruiker
Lucasio
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Inzage verzoek bij dit bedrijf gedaan en daarin een aantal vragen gesteld. Ze zijn wettelijk verplicht (Wet Persoongegevens) hier gewoon gehoor aan te geven. Slecht op een enkele vraag antwoord gekregen. Bij navraag zeggen ze dat dit een 'standaard antwoord' is op een 'standaard inzageverzoek' en dat voor alle overige vragen ik een bezwaar moet indienen. Vind dit niet correct. Ook volgens de gedragscode van het NVH waar ze onder vallen moeten ze gewoon aan mijn vragen voldoen.

Gewenste oplossing

Normaal antwoord. Normale behandeling bij telefonische vragen. Dat ze volgens de wet en hun eigen gedragscode handelen en niet doen alsof het heel erg vreemd is wat ik vraag.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Focum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Focum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen