Klacht Focum: problemen met inzageverzoek, door niet persoonlijk te kijken

# 320874
Marjolein van de Streek

Ik belde Focum laatst over een vraag over termijn betaling. Zij hebben een inzageformulier gestuurd naar mij. Nu bleek dat ik geen recht heb op termijn betaling, omdat er een negatieve betaalervaring op mijn adres is en iemand voor mij in de schuldsanering heeft gezeten. Gebeld of er niet iets mogelijk was met dat er naar mij als persoon wordt gekeken, maar dit kon niet. Het is belachelijk dat ik geen recht heb op termijn betaling, door iemand anders. Ik kan hier helemaal niks aan doen en niks aan veranderen. Focum zei dat ik dan bij Studers moest zijn en Studers kon mij ook niet verder helpen.Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Ik vind dit te bizar voor woorden. Ik heb zelf geen schulden, maar door een ander die op mijn adres heeft gewoond, die ik helemaal niet ken, kon ik mijn boeken niet in termijnen betalen. Wie verzint dit?!

Kijken naar een oplossing voor dit probleem, want ik vind niet dat mensen moeten lijden door andermans schulden waar zij niks aan kunnen doen. Misschien kan Focum in sommige gevallen kijken naar de persoon zelf en het adres achterwege laten.

Wij vinden dat Focum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Focum?