Klacht Focum: problemen met inzageverzoek, door niet persoonlijk te kijken

Klachtnummer
# 320874
Gebruiker
Marjolein van de Streek
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik belde Focum laatst over een vraag over termijn betaling. Zij hebben een inzageformulier gestuurd naar mij. Nu bleek dat ik geen recht heb op termijn betaling, omdat er een negatieve betaalervaring op mijn adres is en iemand voor mij in de schuldsanering heeft gezeten. Gebeld of er niet iets mogelijk was met dat er naar mij als persoon wordt gekeken, maar dit kon niet. Het is belachelijk dat ik geen recht heb op termijn betaling, door iemand anders. Ik kan hier helemaal niks aan doen en niks aan veranderen. Focum zei dat ik dan bij Studers moest zijn en Studers kon mij ook niet verder helpen.Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Ik vind dit te bizar voor woorden. Ik heb zelf geen schulden, maar door een ander die op mijn adres heeft gewoond, die ik helemaal niet ken, kon ik mijn boeken niet in termijnen betalen. Wie verzint dit?!

Gewenste oplossing

Kijken naar een oplossing voor dit probleem, want ik vind niet dat mensen moeten lijden door andermans schulden waar zij niks aan kunnen doen. Misschien kan Focum in sommige gevallen kijken naar de persoon zelf en het adres achterwege laten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Focum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Focum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen