Klacht Focuscura: Betaling na een overlijden van 2 maanden

Klachtnummer
# 621705
Gebruiker
Tijger123
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Nadat ik het overlijden van mijn moeder heb gemeld. Op 4 Augustus 2022

Krijg ik te horen dat ze het product nog niet op kunnen halen omdat er geen monteur in de buurt is. En dat ik terug moet bellen als het product nog niet opgehaald is voor einde huur. Nu moet ik de gehele maand September betalen omdat jullie het product gewoon tot 6 sep. Hebben laten doorwerken

Gewenste oplossing

De betaling kwijt schelden omdat er geen gebruik is gemaakt van het product en deze in gebreke is gebleven

3 reacties

  1. Auteur
    Focuscura
    Datum
    Beste meneer/mevrouw van Buuren,

    Onze welgemeende excuses dat ondanks het overlijden van uw moeder er nog steeds geld wordt geïncasseerd.
    Zou u een mail kunnen sturen naar marcom@focuscura.nl en daarin de NAW-gegevens van je moeder kunnen vermelden? Dan zorg ik dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt.

    Met vriendelijke groet,
    FocusCura
  2. Auteur
    Focuscura
    Datum
    Beste meneer/mevrouw van Buuren,

    Onze welgemeende excuses dat ondanks het overlijden van uw moeder er nog steeds geld wordt geïncasseerd.
    Zou u een mail kunnen sturen naar marcom@focuscura.nl en daarin de NAW-gegevens van je moeder kunnen vermelden? Dan zorg ik dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt.

    Met vriendelijke groet,
    FocusCura
  3. Auteur
    Tijger123
    Datum
    Geachte heer/mevrouw.
    Dank voor uw reactie.
    Ik wil het graag hier bij laten.
    De betalingen zijn (al dan niet te veel) gedaan.
    Ik wil ook gaarne deze hoofdstuk
    Afsluiten

    Mvg Chris van Buuren

Ook een klacht indienen over Focuscura?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen