Klacht Focuscura: Creëert problemen bij omruilacties

Klachtnummer
# 605183
Gebruiker
Roozeboom
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een elektronisch "C-Key" slot heeft ook een traditioneel sleutelcilinder.
Onlangs is op initiatief van Focuscura het slot "Berkey" verwisseld voor een "Phoniro" . De monteur verwisseld bij mijn 93 jarige schoonmoeder in enkele minuten het slot maar ook daarmee de sleutelcilinder terwijl de bestaande cilinder gewoon in de nieuwe Phoniro past. Nieuwe sleutels zijn het gevolg.
Voor de familie is de impact groot, een voordeur sleutel omwisselen voor noodgevallen in de kast die door ATA beheerd wordt , kosten € 42,- een aantal extra sleutel € 7,50 per stuk.
De monteur is lekker snel klaar, de familie lost het verder maar op!
Er wordt niet klantvriendelijk meegedacht.

Gewenste oplossing

Rekenschap wat de gevolgen voor de klant is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Focuscura is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Focuscura?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen