Opgelost door Focuscura: Er wordt niet terugbetaald

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 562170
Gebruiker
focuscura-klacht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Focuscura heeft onterecht jaren een te hoog tarief in rekening gebracht voor een sleutelkluis, dit hebben ze ook toegegeven maar er volgt geen terugbetaling en ik ontvang geen respons op mijn e-mail

De oplossing

Terugbetaling van het teveel via automatische incasso geinde maandtarieven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Focuscura is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    focuscura-klacht
    Datum
    De klacht:
    Focuscura heeft onterecht jaren een te hoog tarief in rekening gebracht voor een sleutelkluis, dit hebben ze ook per e-mail toegegeven maar er volgt geen terugbetaling en ik ontvang verder geen respons meer op mijn e-mail, tevens proberen ze ondanks dat het contract in mei 2021 is gestopt elke maand het abonnement tarief te incasseren, omdat ik de incasso heb geblokkeerd lukt dit niet, maar ze blijven het maandelijks proberen. Dat is rijk worden over de rug van oude en kwetsbare mensen.

    De oplossing
    Terugbetaling van het teveel via automatische incasso geinde maandtarieven, en de incasso machtigen uit het betaal systeem verwijderen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
focuscura-klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindafrekening is door mij voldaan onder protest wegens foutieve informatie, slechte administratie en nog slechtere communicatie.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Focuscura?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen