Opgelost door Focuscura: Er wordt niet terugbetaald

angry Opgelost
focuscura-klacht

Focuscura heeft onterecht jaren een te hoog tarief in rekening gebracht voor een sleutelkluis, dit hebben ze ook toegegeven maar er volgt geen terugbetaling en ik ontvang geen respons op mijn e-mail

Terugbetaling van het teveel via automatische incasso geinde maandtarieven

Focuscura is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

De klacht:
    Focuscura heeft onterecht jaren een te hoog tarief in rekening gebracht voor een sleutelkluis, dit hebben ze ook per e-mail toegegeven maar er volgt geen terugbetaling en ik ontvang verder geen respons meer op mijn e-mail, tevens proberen ze ondanks dat het contract in mei 2021 is gestopt elke maand het abonnement tarief te incasseren, omdat ik de incasso heb geblokkeerd lukt dit niet, maar ze blijven het maandelijks proberen. Dat is rijk worden over de rug van oude en kwetsbare mensen.

Terugbetaling van het teveel via automatische incasso geinde maandtarieven, en de incasso machtigen uit het betaal systeem verwijderen.

focuscura-klacht
Eindafrekening is door mij voldaan onder protest wegens foutieve informatie, slechte administratie en nog slechtere communicatie.

Ook een klacht indienen over Focuscura?