Klacht Focuscura: Opzeggen bij focuscura lukt niet

Klachtnummer
# 641069
Gebruiker
Kwast#64
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het abonnement is opgezegd de spullen zijn terug gestuurd maar, focuscura blijft geld innen. Ik heb al meerdere malen gebeld, gemaild er gebeurd niets. Laatste brief van hun is een betalingsachterstand omdat ik nu het geld terug laat storten.

Gewenste oplossing

Het abonnement moet stopgezet worden en de automatische incasso moet stoppen.

1 reactie

  1. Auteur
    Focuscura
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Muller.

    Onze oprechte excuses dat ondanks het stoppen van het abonnement, er nog steeds facturen verstuurd worden. Zou u een mail kunnen sturen naar marcom@focuscura.nl met daarin het product waar het om gaat en de NAW-gegevens van de persoon op wie zijn/haar naam de producten staan, kunnen sturen? Dan zorg ik ervoor dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt en afgerond.

    Nogmaals onze excuses.

    Met vriendelijke groet,
    FocusCura

Ook een klacht indienen over Focuscura?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen