Klacht Foebud: Anti-skimming mapje werkt niet.

B. van der Toorren

Vandaag op de 50+-beurs voor € 3,- een anti-skimming mapje gekocht; plastic/alufolie van plm. 8x10 cm. Hiermee zou mijn RFID-autosleutel absoluut afgeschermd worden.
Werkt niet; ik kan de auto keyless openen terwijl mijn sleutel in het dichtgevouwen mapje zit. Ik maak er bezwaar tegen dat deze rommel verkocht wordt. Ik heb heb dat product ook bij andere aanbieders gezien.
Het bedrijf presenteert zich als foebud.org, maar ik kom niet op een website.

Stoppen met aanbieden van dit product. Restitutie € 3,-.

B. van der Toorren
    Ter aanvulling:De mens presenteerde zich met een stand waarop de naam Foebud.org. Volgens de 50Plusbeurs-accountmanager was die stand (zie bijlage) verhuurd aan Givako.
    De eigenaar van Givako (Gijs van Koert ) ontkent dat hij die stand had. En zegt de naam Foebud.org niet te kennen; maar die naam stond wel op zijn stand.
    Contactgegevens Givako: zie bijlage
    B. van der Toorren
    Mijn klacht gaat inmiddels vooral uit naar Givako, mijn leverancier

B. van der Toorren
Geen oplossing. Hieronder hun reactie. Inmiddels blijkt dat mijn klacht gebaseerd is op een aankoop bij Fa. GIVAKO, van Dhr. Gijs van Koert uit Noorden. Ik plaats daarover een nieuwe klacht. geehrte.r Bob van der Toorren, vielen Dank für Ihre Nachricht. Nnu, Digitalcourage (früher FoeBuD) ist mir bekannt; Sie schreiben uns ja gerade. Aber bekannt ist mir die Firma, von der sie eine Hülle gekauft haben und welchen Schaden Sie haben. Viele Grüße // padeluun -- ▶︎Digitalcourage e.V., Marktstr. 18, D-33602 Bielefeld Tel: +49-521-1639 1639 |

Ook een klacht indienen over Foebud?