Klacht Foka: Het toestel zou minstens 10 jaar mee moeten gaan, wat is er mogelijk voor garantie?

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 491794
Gebruiker
A. Egberts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,
op 15-12-'17 werd een tv 22PFS4232/12 geleverd, en 14 dg geleden plots geen beeld meer, wel geluid

De oplossing

kunnen jullie het toestel halen, herstellen, vervangen, brengen

als er bijkomende kosten zijn wil ik dat graag vooraf van u weten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Foka is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    A. Egberts
    Datum
    Geef u al na gedacht over mijn TV, ik hoop dat u een nieuwe tv gaat sturen
    groeten Albert Egberts

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Egberts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze moeten nog reageren op jullie brief
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Foka?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen